merikana Kızlar selam. Bebeğim 3 aylık. Arabadan inerken bir şeyi yoktu içeri geçtik bir baktım yüzü kıpkırmızı. Hemen soğuk pamukla sildim bir 10 dakika sonra geçti. Sizce acile gitmeli miyim alerji olabilir mi, sıcaktan mı oldu acaba çok korktum!
annembebegim merikana benim bebeğim de 4 aylık, dışarıdaydık, aynı şekilde birden bacakları kıpkırmızı oldu bence sıcaktan oldu öyle tahmin ediyorum başka farklı bi durum olmadı çünkü. Beyaz tenli o yüzden hassas sanırım sıcağa karşı. Sizinki de beyaz tenli mi?
kirazmevsimi_ merikana sıcaktan olmuşur. Yanakları kizarmistir. Alerji olsa gecmezki oyle 10dk sonra hemen 😀
Pirasalipuding merikana sıcaktan olmuşa benziyor birde o tarafına dönük kafasını bir yere koyduysa o yüzden de olabilir
sena68 Annesiii süt beyazı bebişine güneş uzun süre vurmuş sadece benim bebiş te böyle oluyor merak etme maşallah
janemaryam Benim bebeğim de böyle oluyor ikidir. Aynı şekilde böyle yeri şekli falan. Çok endişe etmedim ama görünce canım sıkılmıştı. 5-10 dk sonra geçince üzerine düşmemiştim herhalde sıcaktan
Cekuhazirsancikalimbalim Bizde köye geldik oğlum 15 aylık köyde polenler vardı bi baktım yüzü kıpkırmızı bi gözünü zor açıyor hemen suyla yıkadım içeri aldım ama bu 10 dk icinde oldu o kadar üzüldüm ki hemen eczaneyi aradım sizde polenlere karşı alerji var mı diye sordu bende evet var dedim bi ilaç önerdi şurup sadece bi çay kaşığı ver dedi o da bizim köyde bi akrabada varmış cocuğu aynı benim gibiymiş aynı söylediği ilaç kadında vardı sadece korkarak 1 çay kaşığı verdim ve bütün kızarıklıklar geçti uyudu kendine geldi bende bahar alerjisi var oğlumda da var sanırım gider gitmez bi doktora götürcem