Herkese merhaba, 45 günlük bebeğim. Anne sütü nü güzel içiyor fakat bazen sütüm yetmiyor gibi hissediyorum. Mama veriyorum arada ama Ölçekleri nasıl ayarlayabilirim. Sürekli emmek istiyor bide emsede mamada yese hep meme istiyor. Yorumlarınızı bekliyorum. Bide inanılmaz gaz sorunu var, emme isteği ondan sanırım?