Herkese merhaba,
17 ay 11 günlük kızım ve bana aşırı düştü bu ara tek istediği şey meme emmek ve kucağımda kalmak. Babasına dahi gitmiyor. Bu durum kacıncı ayda düzeliyo ? Nereeye gidersem gidim bana yapışıp ağlıyo nefes alamaz hale geldim . Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum