Gokturkmom Bende İzmir’de yaşıyorum..Ev ısısı sizin bileceginiz bisey tabi 3 gunde 1 de çok değil zaten kışın.Yaz geldi her an rahatlıkla banyoya girdirme rahatlığı çok daha keyifli gercekten tabi..Tabi uykusu,sindirimi icin bile cok etkili kesinlkle..