bbb0707 Merhaba bebeğim 18 aylık akranları elinden bir şey alınca veriyor ve peşine düşmüyor ağlamıyor falan bu normal mi bilemedim sizin bebekleriniz nasıl mizaç olarakta bebeğim uyumlu bi çocuk
Kams bbb0707 ya benimki de kaçıyor utanıyor korkuyor hiç akranlarla iletişim kurmadı oyun grubuna götürücem