Recbeyer Kızlar merhaba Ben 2 senedir adet olamıyorum adet olamıyorum diye yumurtlama donemide mi olmaz ??
perla_ Recbeyer canım doktora git 2 sene boyunca adet olmadıysan adet olmayınca yumurtalıkların bile düzenli çalışmaz
Zeyno123 Recbeyer 4senedir olamiyorum simdi 11aylik bebegim var emmeyi biraktigi an tedavi gorucem ins
minigimbenimm Yumurtlama döneminin üzerinden yaklaşık 2 hafta geçince, eğer döllenme olmadıysa adet kanaması başlar. 2 senedir adet olmuyorsanız, yumurtlama da olmuyor demektir.