Bu sabah sırtıma ağrı girdi hareket edemedim çok kötüydü sonra kalktım oturdum birden bire alt bölgeden sancı girdi rahmine kadar bı 10 dk sürdü bildiğiniz doğum sancısı gibiyidi sezeryanliyim acaba iç dikisleremi bişey olmuştur sanki bişey cikicak gibi ama cikamiyo da yardımcı olabilir misiniz