Kizlar merhaba. Sehir degisikligi yaptik bayram icin bebemim burnu surekli tikali mukuslu sumuklu birsey oldu sebek, aspirator ile cekiyorum surekli gunde ⅘ defa cekiyorum nefes alamadigi icin uyaniyor kendisi 12aylik , baska bir yontem var midir acaba , sprey vb yontemleriniz varsa eger yazarsaniz sevinirim