biricik9 Bunu kullanan var mı aranızda bu egzama karşıtı olandır daha öncesi bu markanın gaz için olanı kullandım çok memnun kaldım oğlumun yüzü çok kötü kullanıp memnun olan var mı Alaçam da
benaynarin biricik9 merhabalar. kızımda egzama yok ara ara sıcaklardan ufak benek tarzında kızarıklık oluyor ben kullanıyorum memnunum. içeriği hem doğal, güzel nemlemdiriyor ve kokusunu çok seviyorum. bence denemenizde fayda var inşallah egzamanıza iyi gelir.
biricik9 cLearQueen banda eşim attı sipariş et diye dedim sorayım önce kullanan var mı diye eşim dedi yorumları okudum herkes çok memunmuş sizin arkadaş memnun kaldı mı peki
cLearQueen biricik9 evet o memnun kalmis ondan soyledi zaten telefonla knusurken kızımın durumunu anltmistim onun da ayni olmus bununla hafifletmis