rumayy Kızlar her şeyi denedim. Hala lansiloh krem zaten kullanıyorum. Ama yara yok olmuyor emerken kıvranıyorum. Bebeğim 13 günlük. Günüş kapakta denedim. Bu yara iyileşicek mi. İltihap olur öyle emziririm diye korkuyorum. Bazen göğüs pedinde kan oluyır
elf560_ rumayy doktora sorun tabi ama benimde şu an çatlama var.lansinohu sürüp biraz açık bırakıyorum.oksijenle temas edince meme uçları daha cabuk toparlıyormuş.bundan önce de sagım yaparken meme başının etrafındaki deri kalktı sağım başlıgı dar geldi sanırım.o zamn genel cerrah fito krem verdi 3 günde gecirdi üstelik günde 1 -2defa kullandım