İyi bayramlar öncelikle herkese. Kızım 17 aylık 10.5 kilo. Normalde prima premium care 5 no kullanıyoruz. Külot bezde de 5 no aldım fakat 4 nosunda kilo 9-15dior ve pakette daha fazla var. Acaba onu mu alsam sıkar mı ki tecrübeli annelere danışmak istedim