Fatma_yzts Merhaba Arkadaş size şey sorucam çalışan anneler bebegınızin bakıcı maaşını alıyor musunuz benım çocuğuma kayınvalidem bakıyor başvuru yapsam bakıcı yardımından faydalanabılıyor muyum bi bilginiz varmı acaba ☺️
themuhtesem Fatma_yzts çalışan annelere bakıcı desteğinden bahsediyorsanız sitesinde kendi şartlarında 1.derece aile yakınını kabul etmediği yazıyor. Telefonla da detaylı bilgi alabilirsiniz.
adaatuna Ben başvurdum yarım gün hak kazanmışsım sigorta yapmam gerektiği için ilerletmedim. 1.derece yakın olmuyor bir de sigorta yapma şartı var paranın çoğu ona gidiyor zaten