papatyam2608 tam yan mı yatıyor yani yanağı da yatağa değiyor mu eğer öyleyse şimdiden önleminizi alın benim oğlum da doğduğundan beri tam sağ ve tam sola yatıyordu hiç düz yatmıyordu çok önemsemedim oturmaya başlayınca düzeliyor kendiliğinden diye ama kafası arkaya doğru uzadı sivrileşti 2,5 aylıkken çocuk doktoru kafa şeklini beğenmedim deyip beyin cerrahına yönlendirdi kask tedavisi gerekebilir henüz beyin cerrahına randevu bulamadık şu an 3,5 aylık. 1 aydır hep düz yatırıyorum yastık yardımıyla ve düzelmeye başladı. Yani şimdi önlem almazsanız ileride sorun yaşarsınız