Merhabalar,
Ben 11 Mart günü bebeğimin hareketlerini hissetmediğim için Zeynep Kamil’in aciline gittim.
NST kötü çıkıyordu, bebeğin kalp atışları düşmüştü. Oksijen ve serum verdiler düzelmedi. 2.5 saate yakın acilde bekletildim. Ardından müşahadeye alındım orada da 1.5 saat kadar bekletildim. Toplam 4 saatlik bir sürecin sonucunda ameliyata alındım ve bebeğim oksijensiz doğdu, bana gösterilmeden yoğun bakıma kaldırıldı. Chatgpt 4 saatlik süreyi çok uzun buluyor. Bebek 1 saat erken alınsaydı bu kadar oksijensiz kalmayacağı ve yoğun bakıma gerek olmayacağını söylüyor. Sonuçta uygulama daha farklı olabiliyor, onun için doğrudan ona inanmak istemedim. Makaleler bakıyorum, oradaki kriterlere göre de uzun bir süre gibi geliyor. Böyle bir deneyimi veya bilgisi olan var mıdır?