Patik Merhaba 22 aylık oğluma sandalet arıyorum 2 gündür, tam igor alacaktım ama çok ağır ve tabanı düz yorumlarını okudum. Niye bu kadar abartılmış anlamadım. Tek sezon giyeceği bir şeye 2000-2500 vermek de istemiyorum açıkçası ama hadi en fazla 1500 olsun diyeyim. Vicco bumba modelini düşündüm ama kullanıp memnun olduğunuz modelleri paylaşır mısınız bir an önce almam lazım artık ☹️
Ogulluana Patik bir buçuk yaşında da bumba almıştık şimdi üç buçuk yaşında da aldım çok rahat hafif ayağı da vurmuyor yumuşak
Ogulluana Patik bir buçuk yaşında da bumba almıştık şimdi üç buçuk yaşında da aldım çok rahat hafif ayağı da vurmuyor yumuşak
Themom_ Patik Adidasın aldık 1350 civarı falandı. Vicco, kifidis, adidas, nike, skechers gibi tam ortopedik sandaletlere bakabilirsiniz. Evet, igor ortopedik değil içe basma, düz taban gibi problemlere yol açıyormuş doktorumuz kesinlikle giydirme dedi.
Themom_ MoonCrystal adidas Altaswim 2.0 I Bebek Günlük Sandalet Modeli nisan ayında almıştım simdi giydiriyorum tüy gibi çok hafif ve yumusak com memnunum
balli_cilek Patik ay valla LCW aldım kahverengi sandalet iç kavis desteğide var düz değil çokta rahat kullanıyoruz
MoonCrystal Themom_ siteye öyle bı koymuşlar ki adeta platform🤣🤣 çok teşekkür ederim görseller için🌸😊
Themom_ MoonCrystal 😂😂 bende fark ettim bakınca haklısınız😃 Ama cok rahat tüy gibi hafif rica ederim❤️
MoonCrystal Ballilokmam11 ya çok teşekkür ederim ben iki renk alicam biri bej olsun dedim her renkle uyar bide böyle günlük pembis spor bı sandalet alayım bunu alabilirim o zaman. Ayak numaranız kaç tam uyuyor demi
Dogacelik Patik nike sunray modelini giyiyor hem 4 yaş kızım hem 22 aylık oğlum. Dolaptan alıyorum 200 tlye falan temizi oluyor.
Ballilokmam11 MoonCrystal ya kusura bakmayın ayakkabıya bakamadım bir türlü ancak cevap verebiliyorum kızım şuan 22.5 aylık buralara yaz henüz gelmedi o yüzden 1-2 defa kullandık yaza tam olur heralde şimdi Bi tık büyük 23 numara 22 si de küçük olmustu😅