Birhaziranhikayesi hazale966 tabi ki kolluk hatta myminibaby ninkini tavsiye ederim şuan tatildeyiz gönül rahatlığıyla 23 aylık bebeğime kullanıyorum
Gzdzeynep hazale966 kolluk bence. Benim kızım kolluk kullanıyor 6 yaşında. 10 aylık kızım da kolluk kullanacak.
prensesanesi01 hazale966 biz önce kolluk taktik sıkılınca oturaklı simitlerden aldık ona koyduk kolluk da duruyordu ama simidin bacak giren yerleri bir birinden ayrıldı Allah’tan kolluk vardı da batmadı yani tercihiniz koltuktan yana olsun
Gozdeklnc20 Biz kendinden kaldıraçlı yüzen mayo aldık. Ne simit ne kolluk derdimiz olmayacak 😅 ama tabi ne olur ne olmaz diye de yanımızda hem güneş korumalıklı gölgelikli oturaklı simit, hem de kolluk götüreceğiz
sadecoffeee hazale966 deniz için simit çünkü dalgalı oluyor ve korkup yüzüp keyf alamıyorlar simitle çok rahat ediyor havuzda kolluk