Doktorumuz amip olduğu için 1 aylık bebeğimize Flagyl başladı. Prospektüsünde kullanılmaması gerekiyor ama doktorumuz söylediği için günde 2 kez 1,5 ml veriyoruz. 5 gün devam edecek tedavi ama çok tedirginim. Bizim gibi kullanmış olan var mıydı en azından bir nebze içim rahat etsin