Kızlar oğlum 3 yaşından beri çok çekiyo bu sıkıntıyı doktor 5 yaşında ameliyat edelim sonra tekrarlıyor falan demişti 5 yaşına giricek daha çok artmaya başladı horlamaya başladı geniş eti şişiyooo tıkıyor burnunu iki burun da kapalı yazık çocuğum uykudan uyanıyor araştırdım herkes genis eti ameliyatı olmayın falan yazmış ilaçlarla küçültülebilir doğal yöntemler falan filan bir sürü şey kafam karıştı biride lazer ile çizdirmeden bahsetti bildiğiniz birşey var mı yaşayan bu sıkıntıyı çözen