Hanımlar evde olunca YouTube açık telefon vermiyorum misafir olunca veriyorum dışarda metrobüste vs veriyorum ya da gittiğimiz misafirlikte çünkü durmuyor istiyor 19 aylık siz neler yapıyorsunuz evde unutturdum ama dışarda maalesef eline herşey alıyorum inanın bugün dursun diye bir cıkolataya 10 TL verdim caresizliğimdeee veriyorum durmuyor yoksa dışarda yolculukta misafirlikte sizler. Nasılsınız?