balbadem48 Kızım 12 aylık 2 altta bir üstte toplam 3 dişi var dünden beri gıcırdatıyor nasıl vazgeçer bu normal mi
cikolatahurma balbadem48 oğlumunda oluyordu doktora götürmüştük psikolojik diyorlardı yok ya ne psikolojisi bütün çocuklarda oluyor ve belli bir dönem sonra da geçiyor
happymimomyyy balbadem48 benimki de üst dişleri çıktığından beri gıcırdatıyor. Ben de kırılacak sanıyorum ama bişey olmuyor😄
minikmisimben balbadem48 bir iki güne bırakır kızımda 11 aylıkken yaptı bir iki gün dişlerini keşfettikleri için yapıyolarmış :)
hilyaren Normal benim kızımda yapıyordu ben hatta huylanıyordum zmnla geçiyor ama kaç günde geçtiğini unuttum şuan 4 yaşında
balbadem48 cikolatahurma inşallah öyle değildir de 1 yaşında bebeğin neden psikolojisi bozuk olsun 🤷♀️
hilyaren balbadem48 geçer geçer ben dişlerimi sıkıyordum valla 🤣 çünkü hiç dayanamam diş gıcırdatılmasına
cikolatahurma balbadem48 yani eve yeni bir kardeş gelmişse evi tasimissan gibi saçma bence alakası yok