Kızlar ben bekarken 37 numara ayağım vardı . İlk cocuga hamileyken ödemdir diner dedim 38 oldu ve dogum sonrası asla küçülmedi . İkinci cocukta da 39 -40 oldu her sene ayakkabı tazeliyorum hele terlik babet asla giyemiyorum 53 kiloyum bacaklarım ince ama ayaklarım benden önde gidiyor hiç zarif durmuyor pır pır patapim gibi . Hiç duymadım da başkasından acaba var mı etrafınızda benim gibi ayagı büyüyen 😭😅