esraygt156 8 ayda ameliyat olmuştum en uzun o zaman sanırım aslında aksama çıkacaktım hastaneden hatta ciktim Ama ertesi gün 1ksam geri yatırdılar enfeksiyon oldugu icin 3 gun yattim 3 evladımı kaynanama görümceme eşime kayinbabam a emanet ettim çokta iyi baktılar Allah razı olsun