kaandurumoms lavman ama tabi doktora gitmen lazım ben normal doğumdan sonra 4 ay yaşadım bu durumu ve lifli şeyler yemen lazım bu dönemde 15 20 günde geçer ben anestol vs almıştım ağrı kesici krem ama tabi kabız olmamaya özen göstermen lazım yoksa hiç bir tedavi işe yaramıyor sıcak suyun üstüne oturman lazım birde