2 haftadır ara sıra oluyo. Kendide anne dizlerim pat bukuluyo düşüyorum diyo. Normal yürürken değilde koşarken ziplarken oluyo. Bisiklet sürmeye başladı onunla çok uğraştığı için dizlerimi yoruluyo acaba. Başına gelen var mı kizlar. Böyle sanki dizleri boşalır gibi bı şey mi anlamadım. Çokta üzülüyorum. Doktora götüreceğim