Kızlar 2. Aya girdim 35 günlükken adet oldum adetim bitti şuan 54 günlüğüz hala ped kullanıyorum akıntım sümüksü ve sarı ilk defa böyle oluyorum doktorumla iletişim halindeyiz ağrım da vardı ağrı çoksa gel demişti ama iki gündür ağrım yok diye gitmedim sizde normal doğum sonrası böyle akıntı oldu mu