cihanm kaynaklarda öyle geçse de doktor doğum kilosuna ve gelişimine göre karar veriyor. Benim kızım da 36 da doğdu ama prematüre sayılmadı gelişimi önde olduğu için. Hesaplamalarda da iki farklı prof takvime gerek olmadığını söyledi. Nitekim kızım 3. Ayda yaşıtlarına erdi, 6. Ayda geçmişti🧿