Merhaba arkadaşlar yaklaşık +10 kilo ile hamileliği bitirdim şuan 63 kg yani hamile kaldığım kiloya döndüm ve 55-58’lere kadar düşmeyi planlıyorum. Doğum yapalı 17 gün oldu ben çok iyiyim ama o sarkan göbek benim moralimi çok bozuyor, egzersiz sporla bu karnı yok eden oldu mu aranızda ne önerirsiniz 😇