En güzel doğum kışın olan doğumdur. Evin içinde yaza kadar bebek ele gelecek kadar büyür, yazın rahat edersin. İlk doğumum Mart ayında oldu, ikinci Aralık’ta olacak :) hem kış ayında hamile olunca hamile kıyafeti almaya da gerek kalmıyor tayt ve uzun sweatshirtler ile geçiriyorsun, o çok kilolu hallerini pek kimse görmüyor yaz günü olmadığı için🫠