Benim kızım 8,5 aylık onda da var 2 aylıkken öptüler o günden sonra geçmedi doktor kortizonlu krem verdi o da çok kısa süre geçirdi sonra yeniledi şimdi mustela kullanıyorum baslarda ise yaramiyordu ama 4 5 gündür her uykuya yatırdığımda fırsat bulduğumda sürüyorum ve işe yaradı