Kızlar hayırlı geceler geç oldu ama yazmak zorundayım. Afedersiniz oğlum dün hiç büyük tuvaletini yapmadı bugün sabah yaptı yaparken aslında çok ıkınmadı ama poposunu temizlerken peçeteme kan geldi. Hemen eşimi çağırdım ona da gösterdim şaşırdık ilk defa oldu yani anlam veremedim tuvaletini de inceledim kan falan yok sadece popoda var. Çok müsaade etmedi ama hafif popoya baktım kızarıklık yara falan da yok.
Doktoruna mesaj attım henüz dönüş yapmadı. yarın götüreceğim ama içim rahat etmedi yazmak istedim başına gelem var mı ?