Kızlar 10 ay 1 haftalık oğlum ek gıdaya başladığımızdan beri hiç bişey yemiyor gelişimi geri kaldı o kadar aç kalıyorki halsiz kalıyor bazen acile götürüyorum serum takviyesi alıyoruz iştahsız bebek doğduğundan beri gazlıydı 3 ayda gazı bitti alerjisi başladı 8. Ayda süt ürünleri alerjisi bitti heh dedim herşeyi yedirebilcem kilo alır gelişir yok asla ne yoğurt ne peynir yumurta corba meyve asla yemiyor 2 diş var altta sadece emiyor bazen emmiyor kilo alsın diye doktorumuz devam sütü verdi onuda bazen içiyor bazen içmiyor kuzu etli yemekler yapıyorum kemik ilikli sulu corbalar vs asla 3,4 kasıktan fazlasını almıyor diş cıkarma döneminde iştahsızlık olurda bu kadar da olmazki ama büyük 4 yasındaki oglumda ben böyle birşey görmedim hiç yemiyor 7 kilo kaldı öyle zayıf boya gidiyor habire ne yapabilirim salı günü doktora götüreceğim tekrar iştah için vitamin vs isteyeceğim artık