aa_360 evet aslında öyle ama zaten sizin kendi saçımızda kumralmış 7.1 in altında bir boya karıştırırsanız direk koyulur ve sizin kendi renginiz olur o yüzden 7.1 in altında 7.0 çok fark ettirmez onun altında birşeyle karıştırmanızı tavsiye etmem lakin çokta kumral kumral olmasın biraz ışıltılı gibi dursun biraz kumral olsun yani doğal ama hoş bir renk olsun isterseniz 7.1 ile 8.0 ı da karıştırabilirsiniz ama 8.0 sarı olduğu için puan taban renk saçınızda da turunculuk olduğu için boyanın içine nohut kadar igora 0.22 karıştırmanızda fayda var ama arkadaşlara katılıyorum şuanki renginde çok güzel bence ama dip olayı gerçekten can sıkıcı bir süreden sonra bayıyor anlıyorum sizi 😂