Kızlar merhaba, 6 gün önce bebeğimi kucağıma aldım. Göğüs uçlarım yara olmak üzere çok acıyor, çok istekli emziremiyorum bebeğimi. Bebeğim gündüzleri de geceleri de uyuyan bir bebekti iki güne kadar. İki gündür aşırı huysuz, 40 dakika emziriyorum gaz çıkarıyorum mama veriyorum gaz çıkarıyorum her şey yolunda mayışıyor ta ki altını açana kadar altını açınca kıyamet kopuyor saatlerce susmuyor ağlıyor sadece memede sakinleşiyor. Bu normal mi kafayı yememe ramak kaldı yatağa koyuyorum ağlamaya başlıyor 🥹