Oglusum5357 Tulumlarini kullanan varmi? 30 derecede yikamama rağmen ayni iki tulumun yıkanmışi ve yikanmamisi bir ölçtüm ki arada bir karış fark var 😮 bn sok hep böyle cekiyormu 💀🙄
melek_42 Oglusum5357 evet çekiyor canım e bebek in ürünleri genelde öyle bence hep başıma geldi bir daha tivbe ettim e bebeğe
Yusufyigit-1 Oglusum5357 e bebeğin ürünlerinde sevmediğim yani bebek bedenlerini çok küçük yapilyolar 🤷bende yeni tulum aldım çekme yapmadı inşallah yapmaz
Cnskplnozk Oglusum5357 bikaç üründe benimde başıma geldi bende kurutma makinesine attığım için çekiyo diyodum
Cck Oglusum5357 9-12 ay diye bir tulum almıştım hata yapıp birde kurutmaya attım kızım şuan 1 aylık boyu çok az uzun geliyor max 1 aya tam gelir
hellomom Tulum bizde de cekti. Pijama almıştım onda da üstü büyük oluyor ama altı küçük🤦🏻♀️Birtek delikli bodylerden memnunum.
Mom9 Oglusum5357 iki tane tulum aldım birinin tüm tüyleri zıbına çıkıyo boyuyo resmen, birine de bi çıtçıt yapmışlar aralıkları neredeyse bi karış. Haram zıkkım olsun ya o kadar para veriyoruz. Bence almayın giyim ordan