Sese ya ben burda bi annemizin yorumunu okumuştum. çocuğuna bismillah demeyi öğretmiş. benim oğlum 29 aylık.geceleri bi aya yakındır olmayan karıncalar görüyodu.duvarlarda karıncaların yürüdüğünü söylüyodu,ellerini üflüyordu karıncaları kovuyorum anne diyodu. hiç uyumadan sabahladığımız geceler oldu.onu öyle gördükçe ben panikten,korkudan ağlıyodum.sonra o yorumu okudum oğluma bismillah dersen etrafında seni koruyan bi kalkan oluşuyo annecim,karıncalar sana zarar veremez artık dedim.ne zaman karınca gördüğünü söylese bismillah dedirttim.şu ara ellerini üflemesi gecti çok şükür. psikolojik bir şey,neden oldu nasıl oldu çözemedim ama zamanla tamamen geçer inşallah. rabbim sizin yavrunuzu da tez zamanda sakinleştirsin,korkularından arındırsın inşallah.