Merhaba sezeryan olali 6 ay oluyor 53 gün kanamam sürmüstü leke seklinde sonra kesildi. Bugun akıntım turuncu renkte geldi adet mi olacagim yoksa böyle mi gidecek yada bu adet sayiliyoe mu bilen var mi? Dogumdan once adet olacagim zaman once leke gelirdi ama pembe yada kahverengi ve cok agrim olurdu suan turuncu geldi bu renk hic gormemistim nedir bu bilemedim ya