Deren_Hatun zaten hastanede yatmak değilde damar yolu yoruyor bebekleri anneleri çok daraldigim yeterin artık cikicam dediğim anlar çok oldu gerçi ama sabretmek lazım hava ile sorun geçiyor sonra eve de hava yazıyor doktor biraz daha kullanıyorsun . Öylelikle geçti şükür Allah şafi ismiyle iyilestirsin inşallah