Kızm 3 buçuk aylık Havalar ısındı iyice evet ama ben halen üşür diye sıfır kol zıbın üstüne uzun kollu zıbın vb uzun tayt gibi şeyler giydiriyorum çorap giydirmiyorum pek evimde sıcak büyük değil küçük çok soğuk olmuyor yani ama bugün baktım gıdığı benek benek isilik gibi şeyler çıkmıştı acaba kalın mı giydiriyorum diye bi düşündüm ? Nasıl giydireyim ya kıyamıyorum üşür diye :/