ummukerem cikolatahurma inşallah ilk günler korktum şişeye devam ediyordu diye de şimdi hafif de olsa iniyor düzeliyor gibi
ummukerem simitayranseverim her doktorun uygulaması farklı demek ki, çok şükür yavaş yavaş iyileşmeye başladı ilk günler şişlik artıyor ya korkuttu beni baya, 2 gün sonra kantarona geçeceğiz biz de bakalım inşallah çabuk toparlar batikon gerek yok dedi
simitayranseverim ummukerem kantoron da hızlı iyileştirir pişik olduğunda da sürüyorum 1 güne iyileşiyo. Geçmiş olsun 🌸