Arkadaşlar ben mama derdine düşmüşken bebeğim malesef biberon almıyor işe başlamama 15 gün kaldı hergün incitmeden deniyoruz yok olmuyor kendim değil anneme verdiriyorum içmiyor anca uyku esnasındayken alıyor ben ne yapıcam mamajo biberonu sevmişti bikaç kez sütümü sağıp vermiştim alıyordu Ama şuan yok yani almıyor ben şimdi ne yapıcam bilmiyorum lütfen tavsiye verin almıyor