Esma1993 Kizimin kafasinda 2 tane var bi onemi ya da baska bi belirti bisi var mi sirf meraktan soruyorum nette tuhaf tuhaf seyler yazmislar
Esma1993 Esma1993 allahran kiz erkek olsa saklamak daha zor olurdu daha kotu dururdu ama merak ettin ya
minnakkofte Esma1993 kızımda da vardı 2 tane saçları uzadıkça geçti.ne alaka ne olabilir ki küçük kızımın da var bir tane tepesinde saç yani ne ifade ediyor ki
Esma1993 Sademmm benimde onume tesadufen bi yerden cikti oyle kafama takildi yoksa delimiyim bunu kafa ma takicam
Esma1993 Ogulluana hayir sakalancak bisi degil kotu duruyor ondan oyle demek istedim yalnis anlasilmak istemem oyle bi merakti yani
Mircet Esma1993 batıl bir inanç iki saç döngüsü olanlar çok sinirli olurmuş derdi annem 🤣 kardeşiminde öyle
CatBoy Mircet Batıl inanca inanasım geldi şuan oğlumun da iki döngüsü var ve aşırı inatçı ve sinirli 😅
Esma1993 Mircet ayy benim kizimda bu aralar oyle ama sac dongusunden degil hem 2.azi disi cikiyor hem 2 yas sendromu geldimi hepsi ust uste gelir zaten
EsilaMiracAyazEren_Moms Esma1993 benim oğlumda da 2 tane vardı. 2 kere evlenecek demekmiş 😂 Tabii ki batıl bi inanç. Bi özelliği veya farklılığı var mı hakkında benimde bilgim yok
Mircet CatBoy bir hikayeside var ama unuttum şimdi anlatırdı zamanında 😅 kardeşimde çok agresif bi tık inandım gibi