Tubaa234 Merhabalar , Bebeğim doğduğundan beri goon sarı paketi kullanıyoruz çok güzel bir bezdi . Firma artık üretmeyecekmiş . Goon sarı paket kullanan arkadaşlar muadili nedir ? Molfix premium ve pofy denedim ama maalesef pişik yaptı .
ada00 Tubaa234 ah ana bende goon kullanıyorum Allah’tan almıştim 6 paket onlar birinde ne yapacağım bilmiyorum