Kızlar benm kız 8 aylık üst dişler uç verdi şuan memleketteyiz ve kümseye gitmek istemiyo hep benm kucağımda başkalarını görünce ağlamalar sızlanmalar bebeklere özel bişeymi bu bunh sorma sebebimde ilayı görenler o şunun çocuğuda hiç yabancılık çekmiyo vs gibi cümleler duyuyorum o sebeple