Ben de tutması için çok uğraştım, 15-20 dk uğraşıyorduk ağzından kaçıveriyordu bebeğimin. O çabasını hatırlayınca gözlerim doldu şimdi ay 🥹 ısrarla emzirmeye çalışmaktan ve sabırlı olmaktan başka yolu pek yok. Silikon uçlar var kullanıp memnun olanlar da var ama ben tercih etmemiştim, sabırla tutsun siye uğraştım. Bazen emzik veriyordum memeye yaklaştırıp emziği çekip hemen memeyi veriyordum, o vakum hissiyle memeyi ağzına alabiliyordu. Bazen de süt sağma pompasıyla ucunu çıkarıp tutturuyordum