Bebeğim 1 haftalık. Anne sütü alıyor çok şükür emzik tutuyor. Uykuya geçişte veya gaz sancısı olduğunu düşündüğümde veriyorum. Ama anne yüreği işte Aceba acıktığı için mi böyle emiyor emziği diye düşünüyorum. Gazı olduğunda homurdanarak emiyor. Bazen de emzikle uyuya kalıyor. Sizce aç olsa emzikle nasıl olurdu atar mıydı nasıl emerdi ?