Daha önce de geldi başımıza garip bir durum bebegimin zaten böbreklerinde sorunlari var daha önce İye gecirdi bu aralar tekrar huzursuzluğu vardı bayram nedeniyle takipli nefroloji doktoru yurtdisinda hata tüm çocuk doktorlari 🤦♀️ Devlet hastanesi Acil de testler yapıldı idrar da lökösit 12 çıktı yani biraz yüksek büyük ihtimal enfeksiyon var dediler ama kültür temiz çıktı nefroloji gittiğiniz doktor karar versin dedi acil deki doktor da kararı bize birakti antibiyotik içsin mi içmesin mi diye. Şimdi iki arada kaldım ne yapabilirim ki bu durumda doktorlar bile kararsizken
Saçma değil mi bu durum her gittiğimiz de dünyanın parasını veriyoruz nefroloji ye o bizi acildeki doktora bırakıyor oda şaşırdı bu duruma koskoca özel hastane bize mi yönlendir di diye 🤦♀️