honose artık damak tatları yerine oturuyo ve yemek seçmeyen çocuk bile seçer hale geliyor malesef 2 yaşındayız artık alıştım doğduğundan beri iştahlı yiyen bi çocuk değildi olmayan iştahı da gitti bizdede aynı durum kabullendim ısrar etmiyorum, 🤷🏻♀️😒