Aslında henüz 9.5 aylık ama biberon emziğimiz artık yetersiz geliyor akış konusunda.
Aventte 6 numara, tomme tippee’de 5 numara kullanıyorduk.
Daha büyükleri yok mu bunların foşur foşur aksın da çocuk sıkılmadan içsin? Zaten emzirmiyorum artık sadece mama alıyor. Ama sıkıldığı için içemiyor.