Merhaba anneler 37 haftalık hameliyim ve geçen hafta hastanede yatım çünkü nst de sancı çıkıyordu ve bi buçuk sene önce sezaryen oldum doktor korku dikişleri yırtma fln olursa yatış verdi 3 gün yatım , her neyse bi buçuk yaşında kızım var babaannesinde bıraktım , ve hastaneden çıktımdan beri çocuk huyusu değişmiş , her şey için ağlıyor ona kızaramıyoruz bi şeye hayır dersek çok kızıyor ağlıyor bağrıyor kendini yerde atıyor bide hastalandı burnu akıyor öksürüyor ve dişleri çıkıyor , ilk defa böyle bi şey yaşıyorum kızımla ne yapacağım bilemedim doktora mi götürsem acaba
Böyle bi şey yaşayan var mı