Gerçekten biz de öyleydik şu an benim kızım da 14 aylık 12. ayda başladı iki aydır musluktan akan suyu görünce bile çığlık atıyordu asla suyu ellemek istemiyordu halbuki küçüklükte o kadar çok suyu sevip çok güzel banyo yapıyordu bir anda böyle hale geldi ben de ısrarla her gün hep suyla olan oyunları oynatmaya başladım Kaplara su koyup önüne koydum oynattığı suyla şakalar yapıp güldürdüm kovaya su doldurdum banyoya götürdüm birlikte elimizi içine sokup etrafa sıçra attık güldü derken son birkaç gündü alıştı yani geçici bir süreç ama birazcık daha oyunlarla alıştırırsanız daha hızlı oluyor